شیائومی ایرفون Piston 3 Pro را با قیمت 22 دلار معرفی کرد

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 4471
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

 

 

ایرفون‌های شیائومی نیز مانند گوشی‌های هوشمند این شرکت به قیمت مناسب دربرابر کیفیت مشهور هستند. این شرکت چینی به تازگی ایرفون جدید پیستون 3 پرو را با قیمت 22 دلار معرفی کرده است.

 

پس از رونمایی از هدست بلوتوث Mi Sports حالا نوبت به یک ایرفون از شیائومی رسیده است. این ایرفون از بدنه آلومینیومی برخوردار بوده و به ادعای شیائومی با دیافراگم گرافینی خود صدای بالانسی در تمامی فرکانس‌ها خواهد داشت. این ایرفون قرار است با قیمت حدودی 22 دلار از فردا 21 آبان‌ماه در چین عرضه شود.

 

ایرفون پیستون 3 پرو از بیش از 700 آزمون کیفیت شیائومی سربلند بیرون آمده و به گفته این شرکت فوق‌العاده بادوام است. این ایرفون‌ها امپدانسی برابر با 32 اهم داشته و بازه فرکانسی 20 هرتز تا 40 کیلوهرتز (!) را پوشش می‌دهند. سیم 1.2 متری آن نیز دارای یک ریموت سه دکمه‌ای برای کنترل موسیقی بوده و حالا به جای طراحی فلت و مسطح از TPE ساخته شده‌اند. شیائومی می‌گوید با زاویه 45 درجه‌ای این ایرفون‌ها به راحتی در گوشتان جای گرفته و به لطف 4 جفت eartip حتماً اندازه راحت و مناسب گوشتان را پیدا خواهید کرد.

 

 

با وجود این‌که این ایرفون‌ها بهترین عملکرد را با گوشی‌های شیائومی دارند اما می‌توانید آن‌ها را با هر گوشی یا دستگاه دیگری مجهز به جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز استفاده کنید. شیائومی ادعا می‌کند پیستون 3 پرو صدای HD و با وضوح بالا دارد که در این رده قیمتی نایاب است.

androidheadlines

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در پنج شنبه 20 آبان 1395 ساعت 17:41 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: piston, piston 3 pro, xiaomi piston 3 pro, ایرفون شیائومی, پیستون 3 پرو